A pasteurizazione o pastorizazione hè un prucessu chì uccide i microbi (principalmente batteri) in l'alimentariu è a bevanda, cum'è u latte, u sucu, l'alimenti in conserve, a macchina di riempimentu di bag in box è di bag in box filler machine è altri.
Hè statu inventatu da u scientist francese Louis Pasteur durante u XIX seculu. In u 1864, Pasteur hà scupertu chì u riscaldamentu di a biera è di u vinu era abbastanza per tumbà a maiò parte di i batteri chì causavanu u spoilage, impediscendu chì queste bevande s'accressi. U prucessu ottene questu eliminendu i microbi patogeni è diminuendu u numeru microbicu per allargà a qualità di a bevanda. Oghje, a pasteurizazione hè largamente usata in l'industria di latti è altre industrii di trasfurmazioni alimentari per ottene a preservazione di l'alimentu è a sicurezza di l'alimentariu.
A diversità di a sterilizazione, a pasteurizazione ùn hè micca pensata à tumbà tutti i microorganisimi in l'alimentariu. Invece, hà da scopu di riduce u numeru di patogeni viabili perch'elli sò improbabile di causà malatie (assumendu chì u pruduttu pasteurizatu hè almacenatu cum'è indicatu è hè cunsumatu prima di a so data di scadenza). A sterilizazione di l'alimentariu à scala cummerciale ùn hè micca cumuna perchè affetta negativamente u gustu è a qualità di u pruduttu. Certi alimenti, cum'è i prudutti di latti, a polpa di frutta pò esse super riscaldata per assicurà chì i microbi patogeni sò distrutti.
Tempu di post: Apr-25-2019