• banner_index

    A dumanda di i Stati Uniti per l'imballaggi di vinu per ghjunghje à $ 2.9 miliardi per u 2019

  • banner_index

A dumanda di i Stati Uniti per l'imballaggi di vinu per ghjunghje à $ 2.9 miliardi per u 2019

A dumanda di imballaggi di vinu in i Stati Uniti hè prevista per ghjunghje à $ 2,9 miliardi per u 2019, secondu un novu studiu da Freedonia, basatu in New York, intitulatu "Wine Packaging". A crescita hà da prufittà di i continui guadagni favurevuli in u cunsumu è a produzzione di vinu domesticu, è ancu da l'aumentu di u redditu persunale dispunibile, a ditta di ricerca di u mercatu. In i Stati Uniti, u vinu hè diventatu più prevalente cum'è un accumpagnamentu à i pranzi in casa piuttostu chè una bevanda cunsumata in ristoranti o avvenimenti speciali. L'opportunità per l'imballaggi cunnessi prufittàranu di l'impurtanza di l'imballaggio sia cum'è strumentu di marketing sia per a so capacità di rinfurzà a percepzione di a qualità di u vinu.

L'imballaggio bag-in-box registrà aumenti solidi per via di l'offerta premium ampliata di 1,5 è 3 litri. L'adopzione recente di bag-in-box da e marche di vinu premium, in particulare in dimensioni di 3 litri, aiuta à mitigà l'estigma di u vinu in scatola cum'è inferjuri in qualità di vinu in bottiglia. I vini bag-in-box offrenu una varietà di benefici per i cunsumatori, cumprese un costu più bassu per unità di volume, freschezza allargata è dispensazione è almacenamentu più faciule, secondu Freedonia.

Un vantaghju supplementu di i cuntenituri bag-in-box hè a so grande superficia, chì offre un spaziu significativamente più grande per gràfiche culurite è testu cà l'etichette di buttiglia, nota a cumpagnia di ricerca di u mercatu.


Tempu di post: Apr-25-2019

prudutti cunnessi