U mercatu globale di cuntenituri bag-in-box hè previstu di cresce da $ 3.37 miliardi in 2020 à $ 3.59 miliardi in 2021 à un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 6.4%. A crescita hè principalmente dovuta à e cumpagnie chì ripiglianu e so operazioni è si adattanu à a nova normale mentre si recuperanu da l'impattu di u COVID-19, chì prima avia purtatu à misure restrittive di cuntinimentu chì implicanu alluntanamentu suciale, travagliu à distanza, è a chjusura di l'attività cummerciale sfide operative. U mercatu hè previstu di ghjunghje à $ 4.56 miliardi in 2025 à un CAGR di 6.2%.
U mercatu di cuntenituri bag-in-box hè custituitu da vendite di cuntenituri bag-in-box da entità (urganisazioni, cummircianti unichi è partenariati) chì fabricanu cuntenituri bag-in-box. Un bag-in-box hè un tipu di cuntainer per a distribuzione è a preservazione di liquidi è hè una opzione viable per imballà succhi, ova liquida, latticini, vinu è ancu prudutti non alimentari, cum'è l'oliu di motore è i chimichi.
U mercatu di contenitori bag-in-box coperto in u rapportu hè segmentatu per tipu di materiale in polietilene di bassa densità, etilene vinyl acetate, etilene vinyl alcohol, altri (nylon, polibutilene tereftalate); per capacità in menu di 5 litri, 5-10 litri, 10-15 litri, 15-20 litri, più di 20 litri; per applicazione in alimenti è bevande, liquidi industriali, prudutti di casa, altri.
L'America di u Nordu era a regione più grande in u mercatu di cuntenituri bag-in-box in 2020. E regioni cuparti in stu rapportu sò l'Asia-Pacificu, l'Europa Occidentale, l'Europa di l'Est, l'America di u Nordu, l'America di u Sud, u Mediu Oriente è l'Africa.
A crescente dumanda di buttigli di plastica in l'industria di e bevande gassate hè prevista per ostaculà a crescita di u mercatu di contenitori bag-in-box in l'anni à vene. I plastichi tendenu à fà più cù menu in parechji aspetti, è quandu si tratta di imballaggi, plastichi. spessu permettenu à i pruduttori di furnisce più merchenzie cù menu cuntenutu di imballaggio.
I cuntenituri assai flessibili è ligeri custruiti di plastica o composti di plastica è foglia ponu aduprà finu à l'80% di menu di materiali cà i cuntenituri bag-in-box cunvinziunali. ) sò fabbricati annu da u giant di bevande Coca-Cola.
Dunque, a crescente dumanda di buttigli di plastica in l'industria di e bevande gassate frena a crescita di u mercatu di contenitori bag-in-box.
In u ferraghju 2020, Liqui Box Corp, una sucietà di imballaggio basata in i Stati Uniti hà acquistatu DS Smith per una quantità micca divulgata. L'acquistu di l'imprese di imballaggi flessibili di DS Smith furnisce una piattaforma forte per espansione ulteriormente a pruposta di valore di Liquibox in i mercati emergenti di crescita, cum'è u caffè, tè, acqua è imballaggio asetticu.
Tempu di post: 26-May-2021